Kızlar kullandığınız memnun kaldığınız güneş kremi hangileri çok kararsız kaldım.
Emine1013 geçen yıl sebamed kullandım oldukça memnun kaldım bu yılda onu tercih ettim
Emine1013 Mustela 50 faktör kullanıyorum, çok memnunum.
Emine1013 Kesinlikle mustela alın derim 👌
Emine1013 ben kızıma mustela 50 faktör kullanıyorum bioderma da iyi diyorlar
Deletedmom0099 30 mu 50 fatkör mü kullandınız acaba
Emine1013 50
Deletedmom0099 anladım teşekkür ederim
gizzzy35 fiyatı biraz pahalı geldi ama bebeğim alarjik galiba yine mustela alıcam