Melikeumut2123 merhaba oncelikle sabredin geciyor.Gazdan cok cektim bende hic gecmeyecek saniyordum ama gercekten geciyor.Aslına bakarsaniz tek ilaci zaman.Ama onun dısında onereceklerim kendiniz kimyon tohumunu demleyip icebilirsiniz.(bebege verip vermeme konusunda kararsizliklar var vermemenizi tavsiye ederim) Utu ile havlu ısıtıp bebegin karnina koyma,kolik muzikler,sallamak,ozellikle bisiklet hareketi ve iki dizi karna getirerek yapilan, saat yonunde ve bagırsak hareketlerini destekleyen masajlar (gercekten masaj etkili oluyor) damla olarakta biogaia ve sab simplex kullanabilirsiniz birisi gaz giderici birisi bagrsak duzenleyici biogaia dolapta saklamak ve hergun ayni saatte vermek gerekiyor gercekten etkili oluyor probiyotik oldugu icin . Hergun ayni saatte agliyorsa o saatten biraz once bir ilık dusa sokmak . Aklıma gelenler bunlar . Insallah cabuk atlatirsiniz.Onun dısında aci elma yagi muskat vb kesinlikle kullanmamalisiniz.Saglicakla buyutun😊