Glshn benim kızım da öyleydi. Doktora sordum benden aldığı hormonlardan kaynaklı olduğunu söyledi. Elleme zamanla geçer dedi bi hafta içinde kayboldu. Genelde süt birikmesi diyorlar emzirdikten sonra bebeğim gövdesini ovalamak gerekirmiş ben yapmamıştım