Merhaba canım anneler. 11 gün önce post açmıştım ilk bebeğim tüp bebek yöntemiyle olmuştu çok şükür 2 yaş 2 aylık. 11 gün önce de doğal yollarla hamile kaldığımı öğrenmiştim. Dün kalp atışını duyamadı doktorumuz. Bugün gebeliği sonlandırdı ne yazık ki. Şu an korkuyorum ya yine hamile kalırsam ve yine kalp atışı olmazsa 😔 lütfen deneyimi olan yazabilir mi?