Selam kızlar. Ben balık yediremedim hiç kızıma 14 aylık şuan. Balık ve tavuktan çok korkuyorum ya zehirlenirse bozuksa vs diye diye. Balık yağı alacağım yazın zaten balığa çok rahat ulaşamadığımız için kullanmam gerekir. 1.si doktora gitmeye gerek varmı başlamak için. 2. si kilo ve boy anlamında olumlu etkisi varmı. Beyin gelişimi için iyide. Bunlara da katkısı var mı. Merak ediyorum. Tşkler herkese 💪🏻🤍