Milay Selam kizlar 16 gunluk bebeim ucun predo kullaniyordum,ilk gunler iyidi simdi amma bana oyle geliyor ki 2 numaraya gecdikden sonra bez pisik yapdi En iyi bebek bezi hangisi?bir oneriniz varmi?
Yelizkryl Milay prima tabiki sızdırma kesinlikle yapmıyor ☺️ Ama bir kere prima kullanınca başka bezide kabul etmiyor poposu ona göre kullanın derim
Deletedmom0099 Milay 23 aydır molfix kullanıyorum. gece 12 saat takılı kalıyor. ne sızma ne pişik ne taşma hiçbir şey yaşamadım bugüne kadar. çok memnunum