Merhaba anneler
Kızım 2 aylık 15 günlük. Ben kızımı kucagımda uyutuyorum sonrada besigine koyuyorum. Aksamları da aynı sekil yapıyorum ama uyanmıyor. Gündüzleri de aynı sekilde uyutuyorum 5-10dk icinde kontrol ettigimde uyanmış olup fellik fellik etrafı izlerken buluyorum. Sizce nerede hata yapıyorum.