babyfaceee Nur234 şu saçmalıkları kendinize saklayip mama veren diğer annelerde eksik hissettirmeseniz keşke. Cidden çok saçmasıniz ya verme o zaman
Nur234 babyfaceee özür dilerim ilk anneliğim annemden uzaktayım , kaynanam yardımcı olmuyor ne yapacağımı bilmiyorum bende mama kullanıyorum . Bilmediğim için sordum bir anne zaten mükemmel niye eksik olsun
Parodianne Nur234 amin kardeşim Hiç üzülme 11 ay emzirdim oğlumu şuan 2 yaşında ve 11.ayından beri mama kullanıyoruz gayette sağlıklı
Alya3361 Nur234 bende mama kullanıyorum ilk 3,5 ay emdi sonra meme reddi yaptı yapıcak bişey yok emmedimi emmiyor çok şükür bebeğim minyon ama sağlıklı maşallah bugüne kadar hasta olmadı bence boşver kim ne derse desin
Buse1609 Nur234 Ben mama kullanmıyorum ama gerekirse kullanırım neden zararlı olsun ki ? Önemli olan bebeğimin gelişmesi ve tok olmadı. Ben o zihinleri çözemiyorum bir anne bebeğine nasıl zararlı Bişi verir . Eksik hissetmeyin kimin ne olacağı belli değil mama da verilir yani nolcak
Ballizencefill Nur234 bende mama veriyorum çünkü sütüm yok. Emmiyor. Sağıyorum ama 1 tatlı kaşığı anca çıkıyor. Çevreden aynı şeyleri bende duyuyorum. Ne yapayım aç mı bırakayım? Diyorum. Susuyorlar.
Arelannesi Amannnn hiç takmayın ya kimin ne dediğini. Herkes herseyi çok biliyor zaten. Emmiyorsa, süt yoksa yapicak birsey yok. Bende artık tamamen mama kullanıyorum ve çok da sağlıklı çok şükür. Keşke olsaydı hepimiz emzirseydik güzel güzel.
denizdalgasi1 Nur234 hayır canım asla eksilik değildir her insanın sütü yetmeyebilir sonuçta çok şükür benim yetiyor mama vermiyorum bana mantıksız gelen şey sütü yetipte mama verenler mesela geceleri emzirmek zor gelip mama hazırlayanlar falan bunlar saçma geliyor
Ece__ Nur234 bence hiç kendinizi eksik hissetmeyin, önemli olan bebeğin sağlıklı olması, karnının doyması. Mamalar bebekler için üretiliyor sonuçta
AyazisMom Nur234 Hic oyle olurmu ya bende bu sekilde dusunenlere varyaaa acayip sinir oluyorum sizin icin demiyorum dusunenlere diyorum bir annenin sutu yok allahtan yana durum boyle napsin anne sutune en yakin derecede formul mamalar yapiliyor ve kullanmak zorundsyiz ne yediricez baska bendee kullaniyorum bebegim 3. Ayinda sutum birden kesildi gram gelmiyordu ki 3. Aya kadar akardi heryere gogsumden butun kiyafetlerim sut olurdu birden kesildi napalim yani kullanmayip dimi masallah oglumda saglikli kilo alimi iyi gelisimi iyi hicbir problemi yok yetersizde hissetmiyorum cunku annelik demek sadece emzirmek demek degil ayni sadece dogurmak demek olmadigi gibi
Umayada- Gnss123 Nur8190 Sana sarılmak istedim 😔 şuan aynı şeyleri yaşıyorum bebeğimi 1 ay emzirebildim doğumum sezeryanla oldu covid oldum doğuma acil alındım. Öncesinde göğsümde kitleler vardı önemsemedim bişey olmaz diye 6 ayda bir kontrolüm vardı hamile kalınca bıraktım kontrole gitmeyi. Neyse sonra 3 gün sonra sütüm geldi. Göğüs uçlarım yok çabaladım uğraştım sağdım biberonla verdim bebeğimi göğsümü tutturmak için saatlerce uğraştım o ağladı ben ağladım göğsüm açıldı açık yara oldu doktor göğsünü verme sağıp ver dedi. Kalktım 3 saatte bir sağıp verdim. Daha sonra mastit oldum. Ondan sonra genel cerraha gittim göğüsteki kitlelerin büyümüş makinayla sağmaktan kitlelerde kanama olmuş artık emzirme sağmada dedi. Çok üzüldüm ağladım çabaladım ama olmadı olmadı. Mamaya başladık hala vicdan azabı çekiyorum ama elimden bişy gelmedi. Herkes bişey dedi sanki beni keyfimden emzirmiyorum zannettiler. Doktordan daha iyi biliyormş gibi emzirsen daha iyi olurdu falan dediler bebeğe yazık dediler. Hala stres altındayım psikolojik olarak çöktüm 😔
Umayada- Umayada- Bebeğimde kolik mama veriyorum gazı daha çok oluyor diye kendimi suçluyorum. Çok zormuş her kafadan bi ses çıkması 😔 yıprandım gerçekten bebeğime yetemiyorum gibi hissediyorum kendimi😔
Nur8190 Umayada- benimde öyle göğüs ucum hiç yoktu hadi onu bi şekilde astık diyelim silikon uçlar vs birsürü şey denedim ama olmadı benim iki çocuğum da da sütüm olmadı artmadı hiç bilmem göğsümün dolmasını şişmesini ama insanlarda ki kafa asla ulaşılamaz bi kafa büyümediler mi çocuklarım büyüdüler ama benim içimde hep bi ukte kaldı ama kendimde hata aramıyorum artık çünkü yaptım elimden gelen herseyi olmayınca olmuyo üzülmeyin sizde gerçekten sizinde elinizde olan bişey degil normalde de öyle değil midir insanlar konuşmak icin konuşurlar hayatımızın her noktasında sağlıkla sevgiyle büyütün bebeğinizi duymayın boş boğazları