Bebeğimin kilosu normal beslenmesi de bazen iyiyse bazen kötü sadece gece kalktığın da mama veriyorum emmeyi yaşına değimeden bıraktı mama doyurmuyor alışkanlık yaptığına eminim hep aynı saatte kalkar yavaştan bıraktırmak istiyorum nasıl yapıcağımı bilmiyorum aldığım mama da 1 ayda bitmiyor yavaştan kokmaya başlıyor