Ek gıdaya başladık yiyor içiyor güzel derken 9. Ay gibi başladı yavaş yavaş iştahsızlık.11. ayda ilk dişini çıkarmasiyla pütürlüyü reddetmeye başladı öncesinde hiç dişi olmamasına rağmen çatalla ezerek mantı fasulye pırasa yemeği bile yedirdigimi hatırlıyorm ama gittikçe pureye döndük tekrar. Disimiz 6tane henüz o da çıkmıyor zar zor yediriyorum hep ağlıyor yememek için. Ara sıra düzelir gibi oluyor iştahı iki gün sonra yine aynı. Çok üzülüyorum neden böyle oluyor iştah için var mı yapabileceğim birşey. Gün içinde bir dk iki dk ama sık sık emiyor oyun oynuyor açıkçası onla doğduğunu asla düşünmüyorum çok da zayıf 10 kg 200 gram 😔