Merhaba anneler. Oğlum 3 aylık ve ilk günden itibaren emmekte zorluk yaşıyoruz. Başlarda fark etmemiştim meğer yanlış şekilde emiyormuş. Dudaklarını içeri çekerek damağıyla sıkıştırarak emmeye çalışıyor. Bu da bende emzirme sonrasında ağrıya sebep oluyor bazen dayanamayacak kadar oluyor ağrılar. Bu şekilde emen bebeği olup da çaresini bulan var mı?