Srcnozlm Kızım 1 yaşına girdi 3 numara aptamil mama kullanıyorduk şimdi 4 numara mı almalıyım yada hiç Almamalımıyım ek gıda ve mama şeklinde ilerliyoruz
Umutarasinannesi Srcnozlm 12 aydan sonra 3 numara kullanılıyor diye bilmiyorum nasıl 4 numara alıcaksınniz?
Ozgeakah Srcnozlm hayır gerekmiyor. 3 ana öğün kahvaltı öğlen akşam ve 3 ara öğün olarak başlayın. En fazla 2 su bardağı da devam sütü başlanabilir
Srcnozlm Umutarasinannesi canım sen yanlış biliyorsun aptamil mama 1 2 3 d4 diye gidiyor 3 numara olan 9 12 ay arası 4 te 1 yasdan itibaren ya bende 3 numarayla devam mı etmeliyim yoksa 4 numaramı almam gerektiğini sordum
Bussclk Umutarasinannesi markadan markaya değişiyor olabilir o benim kızım 11.5 aylık bebelac 3 numara kullanıyoruz yakında bende 4 numaraya geçeceğim 3 numarası 9.aydan itibaren yazıyor zaten üzerinde her numaranın kaç aydan itibaren olduğu sonuçta
Cindy_35 Benimde oğlum yeni yaşına girdi fakat benim içime sinmediği için atıp 4 numara Aptamil aldım.