Tugba06 Asilmomm 5 ay 22 günlüğüz bizde de aynı durumlar.. Bazen cok güzel içiyor bazen de istemiyor.. Ben artık o isteyene kadar vermiyorum.. Diş cıkarma doneminde ondan iştahsız oldugunu düşünüyorum.. Beyaz beyaz deri altından gözüküyor dişlerimiz 🥰🧿 Bir de söyle bir durum var artık büyüyorlar beslenme aralıkları da acılıyor bence yavas yavas..
oglumubeklerken Asilmomm 5 ay 1 günlük bazen çılgınlar gibi emiyor bazen 2 dakika çekip bırakıyor kafalar karışık 🤭
Hazelnut Bnmkide 100 ml filan yiyo anne sütü. Ama kilo alımı gayet iyi hatta tombiş olmaya başladı . Yani demem o ki eğer kilo alımı normalse bebişlerinizi rahat bırakın. Onlar istediği kdr yesin istemediği zaman yemesin .🥹
Karakizzz Benim de beş buçuk aylık oruç tutuyor galiba memeyi uykudan uykuya alıyor biberon da ağzını kilitliyor resmen güldürmeye çalışıyorum ağzı kapalı gülüyor ya biberon elimde olduğu sürece
Asilmomm Karakizzz 😂😂 kıyamam bizimde öyle dişler geliyor sanırım oyuzden bu iştahsızlık yada biberon değiştirmem gerekiyor 2.sine bağlıyorum 🫠
Asilmomm Tugba06 Evet dişlerden olabilir, acıktıgında ağlıyormu sizinki ben 4 saat ac bıraksamda ağlamıyor mama yapıyorum içmiyor babamız oyalıyor anca öyle içiyor bu süreç cok yıpratıcı 😔
Asilmomm oglumubeklerken bizimki oturarak emmiyor ayakta zorla emziriyorum gezerek 15-20 dakka içiyor, zorlamasam onuda içmiycek☺️☺️ En son mama veriyorum işte son çare😇
Tugba06 Asilmomm ağlamıyor benimki de.. Parmağını emme sinden anlıyorum.. Allah kolaylık versin bize.. Allahtan ek gıda donemi geldi haftaya geciyoruz bakalım..
Asilmomm Mervenil 3.gun yogurt 3 gun havuç,patates,kabak , 3gün elma armut muz hepsini denedimm. Şuan da kahvaltı olarak 2bebe bisküvi,peynir, yumurta sarısı biraz, pekmez karışımla veriyorum😋 cok severek yiyor bebeğimm🥰
Mervenil Asilmomm çok teşekkür ederm bende bu haftasonu başlıcam. Birde kaşık mama kullanıyor musunuz? 😊