Selam kızlar geçen post açmıştım evde testim pozitif çıktı beta da 666 çıktı ama doktor ultrasonda göremedi keseyi. Ya şuan çok yeni bir gebelik yada dış gebelik diyerek içime korkuyu saldı. İki gündür beta takibi yaptırdım dün 1029 bugün 1669 çıktı. Doktor normal bir artış değil pazartesi bakalım dedi ama ben çok endişelendim bilen anlayan var mı içinizde yada böyle durumu yaşayan