kubusunoglu 3ay 27günlük bebeğim var dedesini babannesini,anneannesi,halası görünce hep ağlıyor zamanla düzelir mi ağlaması alışır mı 🙏🏻
Panpankek kubusunoglu evet canım tabiki düzelir. Benim bebeğim de öyleydi. Zamanla bir bakacaksınız ki onları görünce gülecek 😅😂
kubusunoglu Rosequeen1 kalabalık bir aileyiz hep götürüyorum ama her defasına ağlıyor dışarı çıktığıma pişman olup geri eve geliyorum
kubusunoglu Nehir16busra Sevmiyor eve gelince o kadar mutlu oluyor ki evden çıkmak istemiyor bebeğim inşallah zamanla düzelir
Nehir16busra kubusunoglu benim kızımda öyle 3 aylık şuan evde aşırı mutlu dışarıda da mutlu ama böyle sakin yerlerde
betuuls Zeynep_alya24 benimki de 6.aydan sonra ağlamaya başladı 😁 çekirdek aileyiz, ayrıca genelde erkeklerde ağlıyor
kubusunoglu Panpankek İnşallah o zamanları da görürüm çünkü ilk torun çok seviyorlar oğlumu hep böyle ağlarsa çok üzülürüm 😔
Masalingonunannesi kubusunoglu 5 bucuk aya kadar hep agladi qma vazgecmedim cunku kalabalik her yerde ve hem eşimin hem.bnm tarafin kalabalik suan 6 bucuk aylik onceden bakip bakip ağladığı kişilere bakip gulucuk atiyor bisyeleri bilmesi gerekiyor minnaklarin
kubusunoglu Masalingonunannesi Avm’ye markete falan gidince ağlamıyor sadece eşimin ailesi ve benim ailemde ağlıyor 😂
Rose-leaf kubusunoglu benimki de aynı cnm yabancı görmesin normal de çok güleç ama kim ilgilense alsa kucağına kıyamet kopuyor babama kardeşime eşime anneme yapmıyor tanımadıklarına yapıyor bi yere götüremiyorum bende arkadaşlarım da böyle böyle alışacak sürekli çıkar diyor ama işte rezil ediyor beni😂😂
kubusunoglu Rose-leaf İnstagram’da resmini paylaşıyorum garezin bize mi neden gülmüyorsun bize ağlıyorsun diyorlar yanlış anlıyorlar bide 🤣
Bubenimoykum kubusunoglu 6 ay cam güzeli olduk bu sebeble evde tek başına keyfi yerindeydi ama dışarı çıkınca çığlık kıyamet hala amcasını görünce basar çığlığı, ama şimdide park çocuğu oldu 😂 eskiden evden çıkınca ağlardı şimdi girince 😂 10 aylık