Deletedmom_58 Kızlar hava şu an çok sıcak rahatlasın diye duş aldırdım ve ince sortlu tulum giydirdim üşür mü sizce ayağına yine de çorap giydirdim ama üşür mü diye korktum şu anda
tenceretavakuskana Deletedmom_58 6 aydan buyukse korkmayın Ayagına ıncecık corap gıydırın dus sonrası hemen kurulayın bısey olmaz
Oglunasikbiranne08 Deletedmom_58 bizim ev biraz serin oluyor hala . Banyo sonrası uzun kollu ve pijama giydiriyorum ayağına da çorap.
pamuk_sekerim2022 Deletedmom_58 bende yaptırdım şimdi ince Penye takım giydirdim banyodan sonrada hırkasını giydirdim sırtı ısınsın diye…evler okadar sıcak değil henüz sonrasında emip uyudu çıkardım yatırdım hırkayı…ankaradayız bu arada😊
Deletedmom_58 pamuk_sekerim2022 bizde ankaradayiz canım tamam bizim ev iyi de yine de sormak istedim teşekkür ederim
Gokcennderenn Deletedmom_58 üşür bence ben banyodan sonra ip atlet üstüne ince uzun zıbın altına uzun tayt çorap
tenceretavakuskana Deletedmom_58 bısey olmaz hava sıcaksa korkmayın bence bende kızımı hep oyle gıydırdım o zamanlarında sıcaklarda
pamuk_sekerim2022 Deletedmom_58 valla bikaç gündür ateşliydi rahatlasın diye yaptırdım tekrar hasta ne olmasın diyede sıkı giydirdim.havalar evler tam anlamıyla ısınmadı gitti.
Seymagil Deletedmom_58 Bursa’dayiz ben bile hâlâ banyodan çıkınca üşüyorum 🥲 nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama ben şuanda hâlâ evde uzun kol giydiriyorum 😅 dışarısı çok sıcak olursa dışarıda kısa giydiriyorum 🤭