Merhaba kızlar 47 günlük bebeğim var burnu tıkalı otribebe fizyolojik serum yapıyorum aspire ediyorum birsey çıkmıyor doktora götürdüm nasatol damla verdi serum fizyolojikle kullanmam için birde hırıltısı var nefes almakta güçlük cekiyor hava nemlendirici kullanıyorum evde içerisine okaliptüs yağı koysam nefesi için bir zararı olur mu bebeğime ?