rreeyhann Kizlar dogum yapalı 3 ay oldu ilk 40 ına kadar gobegim vardi sonra nerdeyse düm düz oldu. Simdi tekrar göbeğim çıkmaya basladi(kilo almadim tam tersine 70 le gittigim dogum kilomdan 50 ye düştüm)
basaksahinx rreeyhann dokununca ağrı bende de bar ama kilo hareketsizlikten bölgesel alınmış olabilir yağlar bir yerde toplanmış olabilir sezeryan sonrası göbekte kaslar tembelleşir çünkü
yookkdahaneler rreeyhann üşütüyorsan gaz sıkışmış olabilir . Çünkü sezeryan da gerçekten gaz kalıyor hep
rreeyhann basaksahinx hiç hareket yapmiyorum yani gunluk ev isleri dışında apir vs. Zaten bebito bana özel bir vakte pekte müsade etmiyor 🤷🏻♀️
rreeyhann yookkdahaneler o ilk aylarda vardı. Hatta kendmi tutamıyodum bedenim sanki benden bağımsız hareket ediyordu 😂🤭 şimdi yok
basaksahinx rreeyhann ondandır. Karın kasları tembelleştiği için yağlanma karında toplanmış olabilir tartı da kilo yA yansımak zprında değil.