Bugun kızımin dr iletimi ile yogurt tadımı vardı. 1 tatli kaşıgi kadar verdim öğlen 12 gibi biraz önce böyle ilk aylardaki sut kesiği gibi kusmuk oluyor ya azıcık o sekilde kustu. Acaba yoğurdu vermeyim mi normal mi bu tepki bilemedim pzt dr bilgi vereceğim bi sormak istedim