Arveninannesii23 Papatya2636 ancak ya benim bebeğim hiç 15 dk emmedi 5 6 dk emer bırakırdı bende bizde mi bi sıkıntı var derdim 15 dk çok iyi bence fazla bile
Ulubilge Doyıyordur canım sen kendini bebeğine bırak bazen 5 dk bazen yarım saat kendi nasıl istersen çiş ve kaka yapıyorsa hiç dert etme kendine 🥰