Bebeğim 3 aylık İstanbul’da oturuyoruz. Nasıl giydiriyorsunuz bebeklerinizi kısa kol ve şorta geçiş yaptınız mı . Ben uzun kollu zıbın giydiriyorum üzerine duruma göre ince bir hırka ya da yelek kısa kola geçmeye korkuyorum hasta olur diye daha Küçük birde ilk çocuğum bilmiyorum yani 😀