Merhaba oğlum 27 aylık bir hafta önce orta kulak intihabı ile antibiyotik başladık bir hafta kullandık dün bir ateş başladı ve iki gündür ateşi düşüremiyoruz. Diş etleri kırmızı ve şişti tamamı doktor bir kloroben ve bir steril su verdi bizlerden bu durumu yaşayan var mı?