Hayallerim95 Canım çok cekiyor bebeğim 2 aylık birazcık gaz sıkıntımız var bu aralar biraz azaldı doğduğundan beri yemedim acaba yesem içine bolca kimyon atsam gazını alırmı yoksa hiç riske atmasam mı ?😏
BalBademmmmmm Hayallerim95 Ben yiyorum sıkıntı olmuyor ama bizde gaz problemi yok. Nefsini köreltecek kadar bol kimyonla ye bence 🥰