Benimde kizim o aydayken oyleydi bi kac gun yaomadi doktora sordum 8 9 gun normal sayiliyomus bu durum bnde zeytinyag denedim poposuna bile surdum yaomadi 7 ci gunde yalti kasik kadik zeytinyag icirdim ama olmadi son anda yaptı yapinca bak kakasi normalse korkma baktin degisik seyler var hemen git doktora bezini alip bizimkinin bagiraaklari fazla calismiyomus ondanmis