Furkaninannesi ben kulak pamuğuyla sürdüm sürmekte zorlandım ilk gün 3 gün bardak koymuştum hem bez değmesin hem de kakası bulaşmasın, üçüncü gün ılık suya oturttum biraz krem kalıntıları gitsin diye, ilk gün iki kere ateş düşürücü verdim ağrısını aldı ikimci güne ağrısı kalmamıştı zaten. İlk üç gün her bez açmaya zeytinyağı döktüm üstüne krem sürdükren sonra Bir haftada da iyileşti