Bebeğim dün hepatit b 2. Doz oldu 1. Ay aşımızdı. Dün hıcbıseyı yoktu ama bugun sureklı uyumak ıstıyor hep uykulu mahsun bakıyor ıcın gidiyo. Aşıdan kaynaklı mıdır acaba şükür ateşi falan olmadı daha hıc. Ama normalde bukdar uyumayı seven bı bebek değildi yasayan oldu mu aynı durumu?