Kızlar Oğlum 2 yaşına girecek zorla oyunla kırk takla atarak yemek yediriyoruz sürekli bi kere bilmem şöyle güzelce karnını doyurmuş her gün de afedersiniz kakasını yapar ne yiyor da kaka yapıyor anlamıyorum ya.hep eziyet yeme olayı 12 kilo zayıf yani atom karınca gibi .sizde de var mı böyle durumlar nasıl başa cıkıyorsunuz