MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim kızımda 9 ay 14 günlük.Fıldır fıldır yerinde durmuyor.Hem emekliyor hemde kalkıp tutunarak sıralı yürümeye çalışıyor.Gün içerisinde 3 kez 15-20 dk.kadar yürüteçe koyuyuyorum.baba,dede,mama,meme,ayy cici gibi şeyler söylüyor.(anneyi sadece ağladığında 😂) mutfakta iş yaparken müzik açıyorum bıdır bıdır konuşuyor.sabahları onunla top falan oynuyoruz.Dışarı çıktığımızda farklı bir yerlere gittiğimizde, Bak bu ağaç,bu kedi gibi şeyler anlatıyorum.Kitap koyuyorum önüne bakıyor,yırtıyor el becerisi için iyi oluyor.Atatürk nerde diye sorduğumda dönüp resmine bakıyor.Yine balıkları anlatıyorum sorduğumda dönüp bakıyor.Bir de kendisi ekmek ve bisküvi yemeye başladı.Bebişlerin keyfine göre.emeklemeden yürüyenleri de var.Telaş etmeyin geç yürüsünler sağlıklı olsunlar yeterki 😊