Haticee_ Dün aşı vurulduk eve geldik tüm gün uyudu neredeyse’ heh dedim tamam aşı huzursuzluğu olmıcak 👀 bugün sabahtan beri huysuz böyle bir yeri ağrıyomuş gibi içli içli ağlıyo uyumuyo uyursa uykusunda ağlıyo normal mi bu ne zaman sürer
Divayorgun Haticee_ valla ilk üç ay gazdan ağlarlar genelde. İlk kez mi hıysuzlanıyor gaz sorunu yeni başlamış olabilir
Haticee_ Divayorgun onuda düşündüm dün gaz damlası bitmişti veremedim bugün hemen aldırdım eşime 👀 ama bilemedim tabi gazdan mı aşıdan mı diye