Selin3561 Bende 3 gün önce kesın kovid oldum dedım inanılmaz bi boğaz ağrısı bacak vücüt ağrısı ama dayak yemişim gibi. Ateşim 38 e çıktı sonra düştü. Acile gittim dr soğuk algınlığı dedi ertesi gün bir şeyım kalmamştı dün bi halsızlık vardı bugun bogazlarm acıyor hâlâ sesim gitmiş ve öksürük var 🤦♀️ Bence çok fena salgın var bu sıralar aynı coviddeki gibi oluyor hatta covid daha hafıf geçirmiştim