Hanımlar atak dönemlerini burdan çok görüyordum 4. ay atağı bunları yaşadık felan diye çok korkuyordum herkes aynı geçirecek sanıyorum. Benimkinde mi sıkıntı var bilemedim 5. aya birkaç gün kaldı ilk basta nasılsa hala aynı. Sanırım sakin bir bebek. Ya da daha ilerisi icin hazırlık mı yapıyor 😂