Ya bi ben mi böyleyim acaba 😑 heryerim de tüy var nasıl geçicek bu durum bilmiyorum hele yüzüm çok tüylü aldırsam da hicbir zaman pürüzsüz olmuyor gene tüy oluyor bıyık bölgesi desen batik hep iğrenç bi görüntü var kaşımın ortası da öyle yok mu bunun bi cozumu ya nolur bilgisi olanlar benim gibi olanlar yazsin
..