kızlar selam 12 gün oldu normal doğum yaptım. epizyo dikisim var ve bu 2nci doğumum. ilki evet perine bölgesinde makata doğru olan kisimdaydi ve 1 haftada düşmüş iyilesmisti. bunda başından beri bi gariplik seziyorum ama ha deyip gidemedim doktora taki bugün görüntüsü beni urkutene kadar. iç dudaklar varya hani oranın altını kesip dikmiş? yani orda epizyo normal mi? dikişler düşmuyo düşmemekle kalmamış etime kaynamaya başlamış 😢 acile gidicem eşimi bekliyorm ama bi sorayim dedim naparlar çok canım yanar mı?