Mehtap-789 Merhaba kızlar bebeğim 6 günlük gaz sorunu ve kaka sorunu var neler önerirsiniz uyumuyor hep ağlıyor
2mom Mehtap-789 Doktorlar gaz sancısının 15 günden sonra başladığını söylüyorlar. Sürekli ağlıyorsa bir doktora görünmekte fayda var.
FerdAzraMira Mehtap-789 evet canım 15 günden sonra çıkıyor gaz sancısı o gaz değildir doktoruna götürseniz iyi olur
Mehtap-789 2 gündür kaka yapamıyor ayaklarını karnına çekip duruyor kakadan başka sorun gelmedi aklımıza pazartesi doktora gideceğiz
lanadelmiyav Mehtap-789 gaz sancıları henüz başlamamıştır, anne sütü alıyorsa on gün kaka yapmaması da normal. Doktorunuzla görüşün tabii