Papatya2636 ben 2 ay annemde kaldım sonra evime geçtim annemi de getirdim 1 ay da annem bende kaldı sonra gitti tabi, bende çok korkuyordum kolikti. O ağlamaları başlarda naparim diye düşünüyordum hep. İlk gün biraz zorlu geçti ama sonra alışıyor insan tabi. Hem bebek sana alışır sende bebeğe. Emin ol daha iyi bakılıyor tek başına