efsun0_0 desteğini kestiginiz için tepki gösteriyor . Çok agladiginda yanına yatin bol bol temas saçını oksayin ,öpün. Süreci anlatin anliyacaktir . 1 haftaya kdr alışmış oluyorlar . Yine uyku öncesi rutin yapın . Bol bol temas . Besigine yatirdiginda çok ağlarsa kucağınıza alıp omuzunzda poposuna hafif vurarak pis pis ypaabilirsnz . Tekrar yatırın yine aglayacaktir ama belli süre sonra pes edicektir varsa onu dinlendiren muzikde açabilirsiniz ya da ağlaması artıyorsa hiç açmayın umarım faydalı olur bn böyle yapmistim yani eğitim aldığım kişi bu şekilde yonlendirmisti