Merhaba, siz bilirsiniz ama ben bildiğim kadarını söylemek isterim. Bebeğinize asla süt içirmeyin hicbir zaman çunku sütün hiç bir faydası yok. Aksine bagısıklıgı dusurup cok cabuk ve sureklı hasta olmasına sebep olur.Benim bebeğim alerjik gittiğimiz alerjı doktoruda aynı seyleri söyluyor. Ben cok garipsemıstım ama mesela benım yiğenlerim var bagısıklıkları cok dusuk ve sureklı hasta olurlar ve onlar hergun süt içerlerdi tesadüfmu bılmıyorum ama sütten diye dusunuyorum. Bebeğimin alerjısı olmasada gecsede alerjı ben hıc vermeyı dusunmuyorum. Sütü asla süt formunda vermeyin. Peynir,yogurt , kefir olarak fermente halini verin. Bunu kımse bılmıyor aksıne sütün cok faydalı oldugunu bılıyoruz ama öyle değilmiş aslında. Olabıldıgınce herkese anlatmaya calısıyorum herkes faydalansın öğrensin istediğim için yazmak istedim. Hatta instagramda hastalanmayancocuk diye bir sayfa var orada bunu detaylı anlatıyor sayfa sahibi soru cevap vs yapıyor cok faydalı bilgiler paylaşıyor. Yine de siz bilirsiniz.