Busra2013 Kızlar 2 ay 15 gunluk her actıgımda doldurmus oluo sade cıs ve coo kokuo ıdrar normalmı 2 aylık ıdrar kokarmı
Omom Busra2013 idrar idrardır bence kokar. Özellikle bezini geç aralıklarla alıyorsanız altında bekledikçe kokar. Havalar ısınıyor diye kokar. Kokar yani☺️ Ama rengi falan da çok koyuysa bir sorun doktora
Buket_kagan_dadas Busra2013 telas etmene gerek yok ayrıyeten bebek eyer cok fazla ciş yapıyorsa bu doyuyor anlamına gelir merak etme normal eyer aklında soru ilareti jaldıysa ayle hekime danısa bilirsin