Merhaba,
Kizimin 7. Aya kadar ileri derecede reflusu vardi. O süreçte probiyotik, gaz damlasi, bebelac thickener kullandik. 1 yasinda her şeyi biraktik. Simdi 2 yasini geçti. Ancak 2 yasina girdigi gunden beri hasta neredeyse. Kulak enfeksiyonu, bogaz enfeksiyonu, kusma salgini derken 2 aya yaklaşti hastalik suresi.
Tam iyilesti derken öksürük tekrar basladi. Sanki reflu gibi agzina geliyor ve öyle öksürmeye basliyor. Ben delirmis ve boyle oldugunu dusunmus de olabilirim gerçi.O kadar yoruldum bu süreçte çünkü.
Reflü hastalikla beraber vs nukseder mi?
Alerji olabilir mi?
Geniz eti olabilir mi?
2 hafta once kbb goturmustum. 1 hafta antibiyotik kullansin. 1 hafta bekleme sonrasi getirin dedi. Ancak izinliymis. Haftaya kaldi. Çocuk da tekrar hasta oldu zaten.
Bu süreçte umca, zaditen, aferin, zimaks, agumentin her seyi kullandik. Gastrotussbabye mi versem reflu için? Ne yapsam?
Çocuk doktoruna gidecegim bu hafta ilk bulduğum randevuda ama goremedigim, gozden kaçırdığım bir sey varsa diye fikir almak istiyorum.