Kizlar bebeğim 40 li günlerinden bu yana alerjik ve diyetimi hiç bozmadım şimdiye kadar Süt ürünleri belliydi kendim deneyerek dana ,ceviz, hindistan cevizini buldum şimdilik ve geçen gün keçi eti yiyorsam neden sütü olmasın dedim.. ve süt tedarik ettik mayaladım 2 gündür deniyorum sorunumuz yok benim gibi olanlarımız var mı? Deneyimleriniz başarılı olanlarıniz basarisiz olanlariniz.. doğrumu acaba bu yaptığım