Kızlar kızım 14 aylık 2 aydır koltuğun derilerini sandalye derilerini ısırıyor artık önüne geçemiyorum kızıyorum olmuyor düzgünce konuşuyorum olmuyo her şeyi atıp vuruyo istedikleri olmasın yerlere atıyor aşırı derecede dağıtıyor evi hadi bunları bir şekilde hallediyorum akşama kadar ev topluyorum ama şu koltukları ısırmadı aşırı canımı sıkıyor artık doktora bir daha ki ay gideceğim böyle olan var mı ne yapabilirim hemen aklını dağıtıyorum ama ben bir şeye hatır dediğim zaman koşarak ısırmaya gidiyor gözümün içine baka baka ne yapacağım valla yoruldum