Busrademiir Kendimde değişiklik istiyorum artık belki de psikolojik bilmiyorum ama ombre yaptırmak istiyorum kızım 4 aylık aranızda boyatan var mı
CansuTozbey Busrademiir Ben boyattım canım 2 kez hiç bişi olmadı çok sükür insan kendini iyi hissediyo ❤️
Semrakrhn38 Busrademiir canim bn boyattm 40 im ciktignda ombre yaptirdm dip boyasi olmadigi icin bise olmaz bitkisel boya demisti kuaforum deriye temas etmedi ama bnde boyattktan snra ogrendim 6 aya kadar boyanmazmis
gizemturan Busrademiir ben 40ım çıktıktan sonra hem dip boya yaptırdım hem ombre hiç bişey olmuyor boyat değişikliğe ihtiyacı oluyo insanın
Tuba Busrademiir ben bebeğim 2 aylıkken ebem ile doktoruma sormuştum boyatabilirsin demişlerdi. Ben bide komple boyattım😄 bebeğim şuan 6 aylık hiç bir sıkıntı yaşamadık
Feyzaaasel Canım bende istiyorum sadece emziriyorum süte geçer diye korkuyorum kimisi boyatmış süte geçmiyor diyo ama emin olamadım
Busrademiir CansuTozbey Öyleyse bende boyatmak istiyorum hemde çok ya kendimde değişiklik olsun istiyorum
Karakuzu Busrademiir ben yaptırdım canım kendimi iyi hissedeyim ki çocuğuma da yansıtayım yani öyle düşünüyorum
Berfe Busrademiir bende boyattım bişe olmadı hamileykende boyadım bi zararı yok bakımınızdan ödün vermeyin kızlar
NigarNesimi Ben bir bucuk ayında yaptırdım.eve geldim sütümü sağıp atdım ondam sonrakını verdim.hiç bir sorun olmadı çok şükür 🙏