Yaklaşık 1 haftadır hareketlerim kısıtlandı yürüyemiyorum dönemiyorum sanki damarlarımı çarmıha geriyorlar bu ağrının tarifi nasıl anlatamıyorum çarşamba günü emar çektirdim sonucunun çıkması 1 haftayı buluyormuş ama kim görse halimi bel fıtığı diyo kızlar yaşayanınız var mı bu süreçte neler yaptınız kremler kas gevşeticiler ağrı kesiciler yakı hiçbiri fayda etmiyor hafifletmiyor bu ağrıyı çocuğuma bile bakamıyorum anneme geldim orda kalıyorum ağrılarımı dindiren tek şey sert zemin üzerine sırt üstü yatmak oluyor Allahım kimsenin başına vermesin ağrıdan ölüyorummm😩