Tugcebyrk Kızlar merhaba bebeğim 4.5 aylık benim doktorum demir ilacı vermedi biraz araştırdım kan değerlerine bakılıyormuş çoğu kişi kullanıyormuş bebeği için bizim kan tahlili falanda yapılmadı kullanmam gerekiyormu herkes kullanıyormu
Busra-04 Tugcebyrk herkes kullanıyor diye biliyorum 4 ay aşısı yapıldığı zaman hemşire demir takviyesine başlayın dedi ferrum kullanıyoruz çok şükür bı kabızlık felann olmadı
Ozlem2904 Tugcebyrk hematoloji de kan verdik oğlumda 4.5aylik demir değerleri düşük çıktı salı randevumuz var ben demir damlasi sorduğumda tedavi amaçlı m yoksa her bebeğe verilen türden m gerekli b bakalım dediler bize.
rua_da_senhora_das_verdades Tugcebyrk Bizim dr umuz kullandırmıyor. Beslenmesine özen gösteriyoruz. Rutinde veriliyor ama.
Demy Tugcebyrk bebeğim 7 aylık şimdiye kadar kullandirmadi doktorumuz dün kan tahlili istedi değerler iyi olduğu için yine gerek yok dedi. Doktorunuza tekrar danışın isterseniz bekleyin diyebilir
Tugcebyrk Busra-04 4.ay aşısını yeni vurunduk bizde ama hemşirede bilgi vermedi bir daha sorayım hemşireyede
RainOverMe 4 aylıkken tahlıl yapılmadan kullanın dedıler onerdıklerı 10-15 lıra cıvarınds bı damlaydı ama kızıma dokundu sonra ocean microfer aldım sıkıntı cıkmadı tok karnına da verılebılıyor
Tugcebyrk RainOverMe yaa evet görüyorum herkes genellikle 4. Ayda başlamış kızım 5 aylık olcak doktor hiç birşey demedi bende oceanın d vitaminini kullanıyorum çok memnunum görüyorum demir damlasınıda
Busra-04 Tugcebyrk bence de sorun kullanılması gerekiyor diye biliyorum çünkü benim kızımında değerlerine bakılmadan veril d3 gibi
RainOverMe Tugcebyrk kımı doktorlar 6 aylıkken kan alıyorlar ya da 9 aylıkken, ona gore kan damlası kullandırtıyorlar. Oceandan memnundum ozellıkle de rahatsız etmemesı bakımından kımısı de yetersız geliyor dusuncesınde. D vit3 ünü de kullandım ondan da memnundum🤗
Tugcebyrk Ozlem2904 bende tedavi değilde destek amaçlı takviye olarak hep verildiğini duyuyorum bende bir doktora sorayım
Tugcebyrk rua_da_senhora_das_verdades evet rutinde genellikle kullanılıyormuş siz ek gıdayamı geçtiniz
UmutBey Bizimki de 4 ay 5 günlük aşı esnasında doktor yazdı ferrum. Bir gün verdim daha. Bu demir tahlillerini siz mi istiyorsunuz yaptırmak yoksa doktor mu yapalım diyor. Bende doktora götürüp değerlerine baktırmak istiyorum.
Mariposa Tugcebyrk çoğunlukla tahlil yapmadan kullaniliyor, yazık bebeğin canını yakmaya gerek yok kansızlık genelde oluyor zaten