Oğluma hep prima kullandım ama fiyatlar çok uçtu. Simdi ikinciye hamileyim 3 aylık. Şimdiden bez alıp koymak istiyorum ama hangisini alacağımı bilmiyorum. Bir kaç arkadaşımdan minies duydum migrosta varmis. Nasil.bir bez kizlar yenidogan döneminden itibaren kullanıp memnun kalan varmi fiyatına uygun geldi bana. Bide migrosta hep bulunur mu ?