Merhaba hanımlar bebeğim doğduğundan beri mama veriyorum. Doğumum da normal oldu ama ilk etapta doyuramadım bebeğimi. Kaşıkla verdim. Sonrasında bunu biberon takip etti. Hem emziriyordum hem biberonla mama veriyordum. Yaklaşık 10 gün önce meme reddi yaşamaya başladım. Hemen internetten araştırdım Emzirme Destek Sistemi denilen birşey var. Evde bu sistemi kendiniz yapıyorsunuz. Tek dışarıdan almanız gereken beslenme sondası ki ben tanesini 2 liradan aldım medikal den. Sondanin Kapakli kismini açıyorsunuz biberonun icine salıyorsunuz. Diger delikli ucu göğsünüzun ucuna bantliyorsunuz. Çocuk memeyi emerken biberondan mama geliyor. Pipet gibi düşünün videoları var internette. Meme reddi hem psikolojik hem fizyolojik(bebek icin) anlamda çok kötü. Bunu yaşamamak için eğer mama vermek zorundaysanız nacizane tavsiyemdir.Ben bu sistemle biberonu bıraktım