Merhaba anneler anne yanı beşik kullanıyorum oğlum 15 aylık oldu emerek uyuyoruz böyle alıştık benimle uyumaya alıştı babamızla ne zamandır ayrı yatıyoruz oğlumu beşiğine alıştırmak istiyorum ama zorlanıyorum anne yanı beşiğimizi yatağımıza yapıştırdık fakat arada boşluk oluşuyor yorgan çarşaf sıkıştırmaktansa daha kullanışlı bir şey arıyorum oğlumu yataktan yatağa geçerken kolu bacağı araya giriyor kırılır diye korkuyorum önerebilcek bir şeyiniz var mı