oglumuz01 Kızlar ben 4 gündür adet oluyorum ilk gün pek bişey yoktu. Ama 3 gündür 1 2 saatte 1 dopdolu ped değiştiriyorum. Et parçası gibi de çok geliyor. Hatta ayakta bile uzun süre duramıyorum çeşme gibi tabiri caizse ve karnım aşırı ağrıyor. Normal mi
Aysegul93 oglumuz01 normal bence kürtaj sonrası bile benimde öyleydi parça gitti hatta ped üstüne eski kıyafetlerden koydum onlar bile dolmsutu
Deletedmon_65 oglumuz01 darısı başıma şişlik beni o kadar rahatsız ediyor ki 7 mart doğum yaptım doğumdan sonra az az kanamam oldu sonra kesildi hala olmadım 🤦🏻♀️
Heyyooo_34 oglumuz01 normal canım bende sezaryan doğum yaptım benimde öyle 5 ay oldu hâlâ parça parça geliyo
2626 Deletedmon_65 Deletedmon_65 bende 10 martta doğum yaptım yok denilecek kadar az kanamam oldu eğer adet olursak karnınızdaki şişlikte iner değil mi ilk bebeğim hiç tecrübem yok acaba ne zaman adet oluruz
nazlieylul Deletedmon_65 bnmde 7 mart hala adet olmadm ama bnm çok kanamam oldu hele ilk gün karnımda kalmadı hiç