Cerenimmmmm Bebeğimin ağzı akmaya başladı elini emiyor sürekli ondan mı sizce birde burnu tıkandı bugün acaba hasta felan mı oluyo ikisinin bir alakası var mı . Bence emme refleksi olduğu için ağzı akıyor tükürük baloncuk çıkartıyor ağzından normal mi
mislinabebek Cerenimmmmm çok normal bebeğiniz şuan oral dönemde yani herşeyi ağzı yoluyla öğrenmeye çalısıyor. Ellerini emerek tanımaya çalısıyor
Muhammed-asaf Cerenimmmmm benim bebeğim de öyleydi doktorumuz bazı bebeklerin diş kasinmasi 3. Ayda başlar dedi şu an 6 aylik olduk hala daha salyalar var surekli eli ağzında