Kizlar merhaba . Benim kizim bu aralar biraz iştahsız. Ayni sekildr mamayida max 90 yada 120 cc iciyor ve bu yuzden de geceleri defalarca kalkiyor. 15 aylik olmak uzere. Tiktokta gezerken bir video gordum videonun yorumunda bir anne sey yazmis benim cocugumda formül mama vok az iciyordu devam sutu aldim cok guzel icti falan yazmis. Normalde sut vermiyorum ben kizima en az 2 yasina kadar önerilmedigi icin. Acaba su pinar cocuk devam sutu yada icim devam sutu falan var bunlar formul mamadan farki yada normal sutten farki ne olabilir ? Ve kullansam ne olur ? Kullanan var mi memnun musunuz